zaterdag 14 november 2015

Winter Wonderland!

Vandaag gaat er weer een Christmas Challenge van start bij Time for Magnolia. En dit keer willen wij graag Winter Wonderland terug zien op jullie kerst kaarten. 
Voor mij een goede reden om deze prachtige stans van het sneeuwlandschap te gebruiken!


North Pole Tilda uit de Winter Wonderland Collectie 2013 past er echt wel super bij hé?!
Ik heb haar met mijn Derwent Coloursoft Pencils in het sepia gekleurd. Eerst had ik haar ook in kleur gedaan, maar ze kwam minder mooi tot haar recht, dus die komen jullie binnenkort vast tegen op een andere kaart.

Het papier is van Maja Design, mooie winterse kleuren. De vorm van de kaart is met een Go Kreate mal gemaakt en alle overige stansen zijn van Magnolia. Eigenlijk heb ik hier vrij weinig verder op verwerkt....


Doen jullie allemaal mee met deze leuke challenge? Jullie kunnen vast nog wel een kerstkaart gebruiken en zo maak je ook nog eens kans op een mooie prijs aangeboden door  Live and Love Crafts !


Een goed weekeinde toegewenst!

Bij ons komt hopelijk de goedheiligman langs voor de kinderen :) Het is een spannende, maar o zo gezellige tijd! Wij genieten ervan!

Bedankt voor jullie bezoekje, liefs Lotte

5 opmerkingen:

  1. Supermooie winterse kaart, een plaatje!

    groetjes, Ellen

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Alweer zo'n mooie kaart!!!

    Groetjes Leni

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Ik vind m helemaal fantastisch meis. Hihihi toevallig dat we beiden de zelfde stans voor deze wedstrijd gebruikt hebben.
    Liefs Margreet

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Ohhh! Deze vind ik ook leuk!!! Ik ben wel van de lagen en bruintinten; vind m geweldig!!!

    Liefs, Karin

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Waaaaaw, zo mooi!!! Je hebt die stansjes zo mooi verwerkt in de kaart, al die details...echt super mooi!

    Dikke x, Lins

    BeantwoordenVerwijderen

Wat leuk dat je een berichtje voor mij achterlaat.
Ik lees ze met veel plezier!

Liefs Lotte