donderdag 17 september 2015

Wat houd mij nog meer bezig....

Ik ben het type dat niet kan stilzitten, maar ook het type dat alles leuk vind om te doen. Dat houd in dat ik nogal veel hobby's heb en soms met veel dingen tegelijk bezig ben. Hoewel het soms ook voor frustratie kan zorgen omdat ik nog zoveel klaar wil maken, is het voor mij ook een heerlijke ontspanning om te knutselen en doet de afwisseling deugd :D



Nu heb ik dit blog vrijwel alleen maar voor de kaarten gebruikt, maar nu wil ik jullie wel heel graag even voorstellen aan onze Paulus. Wees gerust, ik blijf kaartjes maken en met jullie delen ;-) Maar soms is het misschien ook wel leuk om te zien wat mij nog meer bezig houd. Vandaar dit berichtje.

Paulus is bijna 20 cm hoog, is van wolvilt gemaakt en opgevuld met wol. Alle steekjes zijn met de hand gezet, voornamelijk de feston steek. Ook een heerlijke hobby van mij!

Ik ben benieuwd wat jullie hier van vinden :D

Bij ons komt de regen met bakken tegelijk uit de hemel, een heerlijk excuus om volop te knutselen, lol 
Mijn volgende berichtje is weer een kaart hoor!
Fijne dag nog verder, liefs Lotte

4 opmerkingen:

  1. Eniggg!!!
    Creatieve groetjes, Gaby

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat een geinig ding met z'n paddestoel! Da's een heel gepruts:netjes gedaan!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Hoi Lotte,

    Via via, kwam ik op jou blog terecht en ik ben gelijk gecharmeerd van deze knapperd!
    Wat heb je Paulus Paddestoel prachtig gemaakt. Gezellig dat je ook zoveel dingen leuk vind om te doen...
    En het is toch leuk om af en toe ook eens iets anders op je bloggie te laten zien.
    Ik ben gelijk volger bij je geworden, dan hoef ik niets meer te missen!

    Groetjes Janneke

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Superleuk! Heerlijk toch om nog meer creatieve hobby's te hebben? Gewoon lekker mee doorgaan en voor ons leuk om te zien.

    groetjes, Ellen

    BeantwoordenVerwijderen

Wat leuk dat je een berichtje voor mij achterlaat.
Ik lees ze met veel plezier!

Liefs Lotte