zaterdag 4 april 2015

Alles mag bij Time for Magnolia!

Een makkelijke challenge wat mij de gelegenheid geeft om jullie met deze kaart hele mooie paasdagen toe te wensen. Dit keer mag alles! Zolang je een stempel van Magnolia gebruikt natuurlijk ;-)


Deze stempel vind ik echt zo'n schatje!!! Meestal maak ik geen paas-kaarten... 
Maar voor haar maak ik een uitzondering ;-)


Dit keer heb ik weer de Distress Inkt uit de kast gepakt. 
Lekker voorjaars met de vrolijke kleurtjes en de bloemen.


Doen jullie allemaal mee met deze challenge?

Dan wil ik jullie nog een heel mooi weekeinde toewensen samen met familie en vrienden. Hopelijk laat het weer het toe dat de kinderen eitjes kunnen zoeken! 

Bedankt voor je bezoekje, liefs Lotte

7 opmerkingen:

  1. Prachtige kaart Lotte! Dit stempeltje blijft toch ook een schatje.
    Fijne dagen,
    groetjes
    Neline

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat een schatje!!!
    Creatieve groetjes, Gaby

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat staat dat toch altijd prachtig hè het kraft met de lilakleur. Het is weer op en top een Lotte kaartje. Fijne paas voor jullie. Liefs Judith

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Schattige kaart Lotte! Heel mooi!
    Spijtig dat ik dat stempeltje niet heb, het is een heel mooi.
    Wens jou en je familie het allerbeste!
    Liefs, Magda

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Ik zag je kaart bij de Time for Magnolia challenge blog staan, en wat is ie mooi. Prachtig ingekleurd en mooi afgewerkt.

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Wat n schitterende kaart heb je toch gemaakt meis.
    Liefs Margreet

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Prachtig met die mooie narcissen! Ze bloeien bijna van je kaart af.

    BeantwoordenVerwijderen

Wat leuk dat je een berichtje voor mij achterlaat.
Ik lees ze met veel plezier!

Liefs Lotte