zaterdag 21 februari 2015

Een kraamcadeautje!

Ons dochtertje heeft een vriendje op school en die is net voor de tweede keer grote broer geworden. En wat is zo'n baby'tje leuk! Dus zij mocht bij hem op kraambezoek komen om een beschuitje te eten en natuurlijk even de baby te bewonderen. Wat spannend!


Deze mama wil dan natuurlijk een klein cadeautje mee geven ;-) En een persoonlijke blijft toch altijd het leukst om te geven (en te maken)

Dus ik heb weer (ik blijf het zo schattig vinden....) dit lieve muisje uitgesneden met de silhouette cameo uit heat transfer en op een t-shirtje geperst. Zo simpel om te doen en door er een naam onder te schrijven gelijk heel persoonlijk.


Natuurlijk moest dit mooi verpakt worden, dus ook hiervoor met de silhouette een doosje uitgesneden en wat versierd. Vrij simpel gehouden want het moest allemaal in één avond klaar zijn, hihi


Ik ben ook nog voor mijzelf even aan het kleuren geweest. Toen ik de nieuwe stansen van Volume 4 in de bus had gekregen, kreeg ik gelijk het idee om eindelijk deze stempel eens te voorzien van een laagje inkt en om haar uit het super toffe raampje te laten 'piepen'.

Hopelijk vind ik snel wat tijd om er verder een kaart mee te maken ;-)

Zijn jullie ook zo dol op het kleuren van de stempels van Magnolia? Doe dan deze komende twee weken gezellig mee met de challenge van Time for Magnolia! De challenge die vandaag van start gaat word verzorgd door de dames uit team Tilda en zij hebben prachtige voorbeelden gemaakt. Voor deze challenge hoef je alleen maar je favoriete stempel in je favoriete kleurtjes te verwerken, hoe makkelijk is dat?! Je kan een prachtige prijs winnen, gekozen worden in onze top 3 en dit keer ook een plekje als gast-designer winnen! Super toch?!


Een heel mooi weekeinde aan iedereen toegewenst!
En bedankt voor jullie bezoekje, ik waardeer het enorm dat jullie weer de moeite hebben genomen om even bij mij te kijken wat mij zoal bezig houd, hihi

Liefs! Lotte

7 opmerkingen:

  1. Ik ben er zeker van dat dit persoonlijke cadeautje met veel plezier is ontvangen. Niets zo leuk als een persoonlijk cadeau en dan zeker nog eentje zo lief als dit.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Hallo Lotte,

    Wat een leuk kraam cadeautje heb je gemaakt zo schitterend zo als jij al die mooie details op het doosje hebt verwerkt en Tilda die uit het raam kijkt vind ik ook super mooi en wat zijn ze leuk he de nieuwe DooHickeys van Magnolia!!

    Lieve groetjes Marrie

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Een heel leuk geschenk in een bijzonder mooie verpakking Lotte!
    Je doosje vind ik echt heel mooi, ik ken niets van de Silhouette, maar dat is wel super als je er dit mooie doosje mee kan uitsnijden. Het probleem met onze kaarten is dat zij niet in een envelop passen en dus zou een passend doosje "de" oplossing kunnen bieden.
    Hoop dat alles goed gaat met jullie en ik wens je hele fijne dagen.
    Liefs, Magda

    BeantwoordenVerwijderen
  4. wat een prachtig cadeautje is het zo.
    Je Tilda is prachtig gekleurd.
    Groetjes Helen xx

    BeantwoordenVerwijderen
  5. WAUW wat een supermooi en persoonlijk cadeau Lotte!! Die zal vast heel erg in de smaak zijn gevallen bij de moeder. je verpakking is ook supers en wat heb je de twee Magnoliaatjes weer geweldig ingekleurd.
    Liefs, Nicole

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Wat een super leuk idee Lotte...echt een persoonlijk kadoo.
    Groetjes Leni

    BeantwoordenVerwijderen

Wat leuk dat je een berichtje voor mij achterlaat.
Ik lees ze met veel plezier!

Liefs Lotte