woensdag 7 mei 2014

een t-shirtje

Ik wil even wat anders met jullie delen, want ik ben er stiekem toch wel trots op ;-) 


Voor het eerst ben ik met flex aan het werk gegaan om een t-shirtje leuk te maken! Om precies te zijn is het glitter-flex en dat patroontje heb ik uitgesneden met de silhouette. Het ging gelijk de eerste keer helemaal goed! Dus ik ben helemaal blij ;-) Het patroontje komt uit de sil-store.


Mijn dochtertje is er helemaal bij mee, dus ik ook! Ik ben al snel naar de winkel geweest voor nog meer mooie t-shirts, dus er gaan er nog meer volgen. Zo leuk!!!

Goede avond nog, liefs Lotte

3 opmerkingen:

  1. OOOO Ik vind dit zo ontzettend gaaf! Geen idee op welke manier je dit op het t shirt bevestigd hebt of hoe dat gaat maar ik vind het super leuk. Wat zal je dochter hiermee blij zijn, geweldig gedaan Lotte, echt een speciaal t-shirt voor je kleine prinsesje;)
    liefs Hanny♥, http://tierelantijntjes.blogspot.nl

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Daar zal je dochtertje wel ontzettend blij mee zijn!!
    Dat is wel leuk als je dat zelf kan en zo mooi gelukt ook!!
    Fijne avond
    Liefs, Magda

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Gaaf zeg!! Wat een prachtig effect. Die tekst is echt super. Ben benieuwd naar je volgende shirts!!!
    Liefs Adriana

    BeantwoordenVerwijderen

Wat leuk dat je een berichtje voor mij achterlaat.
Ik lees ze met veel plezier!

Liefs Lotte