donderdag 10 april 2014

weer een kaart...

... Maar nog geen nieuwe :( Tjee, wat valt mij alles nog tegen! Het herstel wil maar niet vlotten en alle dagen duren mij nog altijd een paar uur te lang. Dus een kaart maken zit er nog niet in. Maar gelukkig heb ik nog wat dingen op de computer staan die ik nog niet met jullie gedeeld heb en toch graag doe! Dus daar heb ik nu mooi de kans voor.

De vraag was of ik een kaart kon maken voor iemand die dol is op handwerken. Nou, graag! Want dat doe ik zelf ook graag, dus voelt het thema gelijk vertrouwd en viel alles zo op zijn plek ;-)


Het papier is van Pion, dat vind ik ook zo prachtig! Maar ik vind het jammer dat het toch wel een heel stuk dunner is als bijvoorbeeld dat van Maja Design. Hebben jullie dat ook? De stempel is van Magnolia; Anchor Tilda. Zij is gestempeld met Memento; Rich Cocoa en ingekleurd met Distress Ink



De paspop is een stans van TH, Die heb ik aangekleed met design papier een kantje en een strik van kreukellint met een parelkern erop. Ook de rand met de schaar is van TH. Op de schaar heb ik een spacer vastgezet met een splitpen en kant rond het klosje. Daar van achter zie je ook nog een doily.


Op de tags heb ik stempels uit een set van MD gebruikt. Aan de tags heb ik charms gehangen die er helemaal bij passen! Namelijk de naaimachine en een klosje. Ze hangen met twine aan een strik van kreukellint .


Dan mag als laatste zeker niet de toffe schaar ontbreken! En bloemen natuurlijk ;-)

Dankjewel voor al jullie lieve reacties iedere keer! Dat waardeer zo! Ik kom snel weer bij jullie langs hoor! Een fijne dag aan iedereen toegewenst. Liefs Lotte

14 opmerkingen:

  1. Hij is geweldig Lotte!! Jammer dat het nog niet zo heel goed met je gaat, hoop dat daar snel verandering in komt.
    Liefs, Diana

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ik had al een reactie achtergelaten bij AnMaCreatief maar kom hier ook nog even kijken en lees dat het nog niet goed met je gaat. Als je je niet lekker voelt duurt een uur lang terwijl als alles goed gaat een dag veel te kort duurt. Ik hoop dat je in ieder geval heel snel opknapt en je je weer helemaal fit gaat voelen, beterschap.
    Je kaart is een juweeltje, ik ben er helemaal weg van!
    Fijne dag, liefs Hanny, http://tierelantijntjes.blogspot.nl

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat een beauty van een kaart Lotte en sterkte, hoop dat je snel weer helemaal de oude bent.
    Liefs van Anita

    BeantwoordenVerwijderen
  4. wat onwijs balen dat het nog niet zo goed gaat! sterkte en dit is wel een super mooi kaartje weer. Liefs Nanna

    BeantwoordenVerwijderen
  5. WAUW Lotte!!! Wat een beauty!! Volgens mij val ik in herhaling ........ hahahah!! Ik vind je kaart beeldschoon en al die prachtige details........een schitterend geheel heb je ervan gemaakt. Toppertje!
    Maar hopelijk ben je heel snel weer de oude meid!
    Liefs, Nicole

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Een super mooie kaart Lotte! Een mooi design en wat een super details! Geweldig! groetjes, Marlies

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Geweldig Lotte, wat een aandacht is hier aan besteed, leuke details zoals het patroonpapier, de paspop en de toepasselijke charms. Tilda zit er heel mooi bij in haar naai-ateliertje. Ik hoop dat het snel wat beter met je zal gaan, sterkte, lieve groetjes Miranda

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Prachtig kaartje Lotte, erg leuk met de paspop!
    Sterkte met je herstel, doe het rustig aan.
    Gr. Karin

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Wat heb je een leuke kaart gemaakt met dat kanten rokje op die paspop!!
    Opnieuw met perfect passende charms en je prachtige kreukellint.
    Zorg goed voor jezelf hoor! Het is te belangrijk, en heeft een invloed op de rest van je levenskwaliteit!!
    Fijn einde van de week
    Liefs,
    Magda

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Geweldig weer ,lekker vrolijk, mooi papier en met dat lint is het echt super, lief afdrukje mooi ingekleurd, prachtig geheel.

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Lotte ik kijk echt mijn ogen uit...wat prachtig is dit!!! het is een beeldschoon kaartje en al
    die mooie details erop en het mooie kreukellint....het is genieten bij je!!
    Heel veel beterschap met je gezondheid!
    Groetjes van Gerie

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Wat weer een bjoetie van een kaart Lotte, schitterend gewoon, ik kijk mijn ogen uit!
    Beterschap en hoop dat je snel weer kan freubelen.

    Liefs Tineke

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Waaw Lotte zo knap gemaakt! Zo prachtig hoe je die paspop aangekleed hebt, dan dat metertje, die schaar, de mooie labels...schitterend tot in het detail!

    Groetjes,

    Lins

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Zie hier dat ik wat meer gemist heb door de feestdrukte... Toch wil ik je wel laten weten dat ik dit ook echt een schitterend waar kunstwerk vind! Kan me voorstellen dat je je heerlijk hebt 'uitgeleefd' om al dat moois erbij te zoeken en een plekje op de kaart te geven. Het klopt weer he?!!
    Liefs Adriana

    BeantwoordenVerwijderen

Wat leuk dat je een berichtje voor mij achterlaat.
Ik lees ze met veel plezier!

Liefs Lotte