dinsdag 22 april 2014

Uitnodigingen...

Ja, ik heb weer een serie mogen maken.... Dit keer was het mijn schoonvader die vroeg of ik voor zijn verjaardag de uitnodigingen wilde maken. Hij is vandaag 65 geworden en dat is toch een feestje waard! Het feestje moet nog even op zich wachten, maar de uitnodigingen zijn gepost.



Toen ik het papier van  Curiosity Corner van DoveCraft zag wist ik gelijk dat ik hier mee aan de slag zou gaan! Wat radars erbij en ribbelkarton.... En je hebt toch al gauw een kaart die geschikt is voor 'de man'. 

De foto is er één weer uit het oude album. Dit was mijn schoonvader toen hij op de ambachtsschool zat. Hij moet een jaar of 13 zijn geweest. Helaas hebben ze nooit jaartallen op de foto's geschreven... zo jammer!



Gebruikte materialen:
- Design papier;   Curiosity Corner van DoveCraft
- On the Edge Die; Steampunk
Big Die; Gadget Gears
- ribbelkarton
- gear-spacer 
- splitpen 
- Distress Ink; Walnut Stain

Wij gaan vandaag genieten van een stukje taart ;-) En jullie wens ik allemaal een mooie week toe!
Liefs Lotte

15 opmerkingen:

  1. Gefeliciteerd met je schoonvader en wat heb je prachtige uitnodigingen gemaakt zeg. Ik vroeg me al af of je een "echte" foto had gebruikt maar tijdens het lezen van het bericht kwam ik er achter dat dit zo is, dat maakt het nog unieker.
    Fijne dag vandaag, geniet van de taart:) Liefs Hanny♥,
    http://tierelantijntjes.blogspot.nl

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Gefeliciteerd en het is gewoon dubbel feest als je eerst zo'n mooie uitnodiging krijgt zeg! Heel erg leuk gedaan. Liefs Nanna

    BeantwoordenVerwijderen
  3. wow wat leuk, en een super schattige foto zeg

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wat een prachtfoto heb je uitgekozen! je hebt er een gave kaart mee ontworpen. Ik vind 'em supermooi. Heel inspirerend ook.
    liefs Adriana

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Prachtige kaartjes, mooie foto!
    Erg leuk om persoonlijke uitnodigingen te sturen.
    gr. Karin

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Deze reactie is verwijderd door de auteur.

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Een schitterende en stoere mannenuitnodiging Lotte!! Supergaaf zo'n opdracht en je hebt hem ook zo persoonlijk gemaakt! TOPPIE!!
    Liefs, Nicole

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Superleuke kaart Lotte!!
    En wat leuk... mijn pap staat ook bijna op dezelfde manier op zo'n foto;)

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Knap hoor Lotte! Jij weet werkelijk alles tot een goed eind te brengen he!
    Liefs
    Christine

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Gefeliciteerd met de verjaardag van je schoonvader ! En wat een gave uitnodigingen heb je gemaakt zeg. Moest je er veel maken ?? Ze zien er iig. erg mannelijk uit. THNX voor je reactie op mijn SARAH-bericht.
    FIJNE AVOND !
    XX Christa.

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Gefeliciteerd met je schoonvader Lotte en wat heb je dit supergaaf gemaakt, ik vind het helemaal geweldig.
    Liefs van Anita

    BeantwoordenVerwijderen
  12. O wat 'n superleuke uitnodigingen! En stiekem ben je toch altijd trots als ze vragen of jij de invitaties mag maken, toch? In ieder geval knap gedaan, en leuk om een oude foto van je schoonvader te gebruiken! Hopelijk heeft de taart gesmaakt! Liefs,
    http://littlecreass.blogspot.be/

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Dat heb je bijzonder mooi gemaakt Lotte; en met die oude foto is dat nog leuker natuurlijk!!!
    Ik hoop dat de taart lekker was!
    Liefs,
    Magda

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Ondanks dat je er 42 hebt gemaakt is het een erg leuke kaart geworden, het begint dan wel een beetje op lopende band werk te lijken hè met zo'n aantal. Maar niets boven een zelfgemaakte kaart. Liefs Judith

    BeantwoordenVerwijderen

Wat leuk dat je een berichtje voor mij achterlaat.
Ik lees ze met veel plezier!

Liefs Lotte