woensdag 16 april 2014

Paas-kaart

Misschien herkennen jullie dat wel. Dan heb je een stempel en wil je daar héél graag een kaart mee maken, maar dan is het seizoen toch al voorbij voordat je er tijd voor hebt gehad... Dat had ik dus vorig jaar met de stempels van Magnolia uit de Little Easter Collectie. 


En dus heb ik mij er dit jaar toe gezet er een kaart mee te maken! Want o, wat zijn het een schatjes.... zucht.... Deze stempel heet: Tilda Hiding Easter Egg. Maar ik heb nog meer stempels ingekleurd hoor :p


Het design papier is ook van Magnolia, al een oudje, maar past er zo mooi bij! Het hekje, takjes, kleine bloemetjes en grote wolk zijn doohickeys van Magnolia. De kleine wolkjes is een stans van Joy! En het vogelkooitje is van memorybox. Natuurlijk wat bloemen en het kreukellint mag niet ontbreken :p 


Met deze kaart wil ik graag meedoen met de volgende challenge's:
Totally Tilda - Over The Garden Fence
Tilda's Town - Easter/Spring

Heel erg bedankt voor het langskomen en al jullie lieve reacties die jullie steeds achter laten. Zo lief van jullie. Geniet allemaal van het zonnige weer! Liefs Lotte

21 opmerkingen:

  1. Och wat een schatje!!! liefs Nanna

    BeantwoordenVerwijderen
  2. 't Is weer een echte Lotte! Heel mooi kaartje en dit is inderdaad zo'n leuke Tilda! Liefs,
    http://littlecreass.blogspot.be/

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Je had daar echt voor mij niet het hele jaar op hoeven wachten hoor. Ik kom ook regelmatig kerstkaarten tegen dus zon mooie paaskaart kan dan ook wel hoor. Ben erg benieuwd wat je voor andere stempels hebt gekleurd, dit is in ieder geval een dotje. Liefs Judith

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Heel schattige kaart Lotte!!!
    Mooie layout en details! je achtergrond vind ik ook prachtig gekleurd, subtiel en mooi!
    Ik had zo graag die Tilda met eitjes en klein kuiken gevonden, want die vind ik heel mooi, helaas uitverkocht.
    Misschien volgend jaar dan maar nog eens zoeken
    Heb je vandaag ook zo'n prachtige zonnige dag gehad en tijd om er van te genieten?
    Ik heb bijna niets gedaan vandaag.
    Fijne week
    Liefs,Magda

    BeantwoordenVerwijderen
  5. What a beautiful scene I love this Tilda and your card is gorgeous
    Thanks for joining us at Totally Tilda
    Hugs Susie Sugar xx

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Hoi Lotte
    Wat een prachtige paaskaart met dit oudje hihihi, maar oudere stempels blijven ook gewoon leuk en bij mij duurt het ook wel eens heel lang voordat ik een stempel gebruik.
    Lieve groetjes, Danoesja

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Wat een prachtig paaskaartje Lotte, zo mooi ingekleurd. Die wolkjes en je achtergrond zijn ook zo mooi geworden. Ik ben fan maar dat wist je al.

    Heel veel liefs xxx

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Dit blijft gewoon een prachtig afdrukje en wat heb je het mooi ingekleurd, het is echt een schatje geworden, zo mooi met dit papier en alle mooie details, een plaatje om te zien.
    Liefs Hanny, http://tierelantijntjes.blogspot.nl

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Ze is inderdaad zo schattig!! En paaskaarten... zo leuk!! Maar die tijd he... dat blijft toch een probleem! Nog twee weken en dan is het wat rustiger... ik denk dat ik maar voor de kerstuitvoering ga ;p
    Tot snel!!

    Liefs, Karin

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Klinkt heel bekend Lotte, toevallig vorige week ook een paskaartje gemaakt met een stempel van vorig jaar die nog nooit uit zijn verpakking was geweest, heb ook nog kerststempels liggen en.....ach, nou ja, veel te veel eigenlijk. Maar idd, tijd hè, als wie die toch eens zouden kunnen kopen........
    Je kaartje is wederom prachtig!
    Liefs, Diana

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Very sweet, such pretty details. Thanks for joining us at Tilda's Town for our challenge
    hugs Louise

    BeantwoordenVerwijderen
  12. The soft pinks in this super-cute card are stunning. Thank you for playing at Lovely hAnglar or Sweet Magnolia! Tracey x

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Wat een liefie is het zeg erg mooi!!
    Groetjes Sandra

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Wat een schitterende kaart heb je met dat (inderdaad) schatje gemaakt! En wat een schattige rozenkonopjes piepen er boven je bloemen uit! Mooi ook die subtiele kraftblaadjes ertussen!

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Het is een beauty geworden. De stempel is zeker hartstikke schattig. De details zijn echt super bij elkaar gecombineerd. Mooi!

    groetjes, Ellen

    BeantwoordenVerwijderen
  16. This is soooo sweet, love the delicate colouring and the bunny paper. Thanks for joining us at Totally Tilda! :) xx

    BeantwoordenVerwijderen
  17. Super cute Tilda card love this cute bunny Tilda image beautiful colouring..

    Thanks for sharing with us at Totally Tilda chall.

    smiles Christine xx

    BeantwoordenVerwijderen

Wat leuk dat je een berichtje voor mij achterlaat.
Ik lees ze met veel plezier!

Liefs Lotte