donderdag 24 april 2014

Gewonnen!

Dit wil ik toch wel even met jullie delen...
Ik ben namelijk één van de drie gelukkige winnaars van de Magnolia Blog Hop.
Hoe gaaf is dat?!


Wat de prijs is, is nog een verrassing, maar alles van Magnolia maakt mij blij ;-)

Het was zo leuk om langs al die getalenteerde designers van het Magnolia DesignTeam te 'hoppen'. Het geeft zoveel inspiratie! Dus ook een super dikke dankjewel aan al die designers die hun prachtige ideeën met ons willen delen op hun blogs.

Jullie begrijpen, mijn dag kan niet meer stuk!

Ik kom weer snel terug met een kaartje hoor ;-) Ik heb nog wat gemaakt om te laten zien. Maar eerst even lekker aan het werk en van het zonnetje genieten.
Fijne dag, liefs Lotte

8 opmerkingen:

  1. Wat leuk voor jou Lotte!!!
    Geniet er van!
    Liefs,
    Magda

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Gefeliciteerd!! Heel gaaf! Jij loopt vast de hele dag met een dikke smile:-)
    Aha en de zon is dus nu bij jullie, hier is ie vertrokken.
    Geniet er goed van.
    Liefs Adriana

    BeantwoordenVerwijderen
  3. wiehoeoeoe wat een fijne opsteker, gefeliciteerd!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Gefeliciteerd helemaal gaaf, en nu lekker voor de brievenbus gaan liggen!!
    Groetjes Sandra

    BeantwoordenVerwijderen
  5. OO Wat is dit leuk zeg en wat fijn dat je gewonnen hebt, gefeliciteerd. Ja, alles van Magnolia is leuk en zeker als je iets wint toch? Geniet er lekker van alvast, de voorpret is ook lekker haha.
    Alvast een heel fijn weekend, liefs Hanny♥
    http://tierelantijntjes.blogspot.nl

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Wat super gaaf voor je Lotte. En spannend natuurlijk wat de prijs gaat worden de je gewonnen hebt. Wat hebben we toch een leuke hobby hè. Liefs Judith

    BeantwoordenVerwijderen

Wat leuk dat je een berichtje voor mij achterlaat.
Ik lees ze met veel plezier!

Liefs Lotte