woensdag 2 april 2014

Christmas Challenge bij TFMC

Nogal een groot contrast! Buiten begint alles lekker uit te lopen en de wereld begint weer kleurtjes te krijgen, en dan kom ik met een kerstkaart! Maar weet je wat zo fijn is...? Dat ik in de drukke maand december minder stress heb ;-)


En dat kunnen jullie ook hebben! Wanneer jullie gezellig mee doen met deze challenge. Het is een simpele van de keer, namelijk alles mag! Zolang het maar een kerstkaart is én natuurlijk een Magnolia stempel mag niet ontbreken.

De sponsor van deze challenge is 't Scraphuis:

Ik heb weer gekozen voor een swing-card. Ik vind dit zulke leuke modelletjes! De stempel is uit de stempelkit Winter Wonderland en heet The Day Before Christmas Edwin. Op deze manier lijkt hij net echt vanachter de bomen te komen, LOL Het is soms even zoeken naar een leuke manier om de stempel te verwerken.... Maar ik ben toch blij dat ik hem heb!!! HIHI


Naast Edwin heb ik mijn favoriete stempel van Magnolia voor kerst weer gebruikt - Christmas tekst. Het maakt het voor mij gelijk helemaal af ;-) Verder mogen de kerstrozen en ijssterren niet ontbreken...


Dit is de achterkant van het afdrukje wanneer je de kaart open klapt. De tekst is er één van Marianne Design met rondom een decoratie stempel van Magnolia.


Die kerstkaarten waren voor mij de grootste uitdaging om deel te nemen aan dit blog. Maar wanneer het mij lukt, gaat het bij jullie ook vast goed komen! Dus doe gezellig mee, je hebt een hele maand de tijd.

Geniet van het heerlijke zonnetje! Ik ben buiten heerlijk mijn stempels aan het inkleuren ;-) Terwijl de kids zich heerlijk vermaken, want al dat speelgoed lijkt weer als nieuw nadat het zoveel maanden opgeborgen is geweest, LOL Nu nog tijd/energie om er een kaart van te maken...
Liefs Lotte

14 opmerkingen:

  1. Prachtige kaart, leuk model, mooie kleuren en leuk zoals je hem vanachter de bomen laat "gluren". Leuk is het om te zien dat ze hun speelgoed weer helemaal fijn vinden om mee te spelen en terwijl ze lekker buiten spelen kan "moeders" misschien nog een leuk afdrukje inkleuren;)
    Liefs Hanny♥, http://tierelantijntjes.blogspot.nl

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Mooi gedaan Lotte!
    Leuk model en je hebt de stempel schitterend gebruikt! Het krreukellint en de Christmas stempel maken het plaatje af!
    Fijne dag en geniet van het zonnetje, bij ons zal het vanaf vrijdag terug ander weer zijn.
    Liefs,Magda

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Het is een plaatje van een kerstkaart , Lotte !!
    Gaaf hoe je die tekst hebt verwerkt ....
    FIJNE DAG !
    XX Christa.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. wat n super leuke kerstkaart meis en heerlijk he dat we zo straks wat minder kerstkaarten stress hebben ;)
    liefs Margreet

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Hallo Lotte,

    Ja en wat voor kerst kaart ik vind hem schitterend en dan maakt het niet uit dat het buiten lente is!!

    Lieve groetjes Marrie

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Een prachtig kaartje Lotte! En zo'n leuk model. Gewoon helemaal top, leuk papier, mooie materialen en Edwin is zo mooi ingekleurd! Liefs,
    http://littlecreass.blogspot.be/

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Heel mooi, voelt beetje raar om idd nu kerstkaarten te maken, maar misschien moet ik toch maar beginnen wil ik me straks de stress besparen ;-) Liefs Nanna

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Heel mooi kaartje Lotte!
    Liefs Pouwla.

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Een bjoetie van de bovenste plankl Lotte!! Echt geweldig mooi en genieten!
    Fijn weekend. Liefs, Nicole

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Ooooh dit is echt een bjoetie Lotte!!
    Echt geweldig, dit modelletje!!

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Een hele mooie kerstkaart en wat een leuk model! Dat moet ik onthouden. groetjes, Marlies

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Beeld van een kerstkaart Lotte, qua uitwerking én model, heel mooi! Bedankt voor je leuke reactie, groetjes, Ira
    Ira’s Crea Corner

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Oeps ik had er nog 1 gemist... Gelukkig toch nog gezien, want hij is zooo mooi. Echt gaaf gevonden hoe je de stempel hebt verwerkt! Het model is geweldig gemaakt! En dat lekkere weer mis ik nu al, brrr.
    Liefs Adriana

    BeantwoordenVerwijderen

Wat leuk dat je een berichtje voor mij achterlaat.
Ik lees ze met veel plezier!

Liefs Lotte