dinsdag 1 april 2014

Challenge bij AnMaCreatief

Wat cliché om te zeggen, maar pfff.... wat gaat de tijd snel voorbij! We zijn alweer in het voorjaar beland. En wat mogen wij daar al heerlijk van genieten!!! 


Omdat het de eerste van de maand is, gaat er ook weer een nieuwe challenge van start bij AnMaCreatief. Ze heeft een prachtige foto uitgezocht waar we ons door mogen laten insprireren. 


Omdat alles bij mij nog met veel moeite gaat :( Heb ik dit keer gekozen om eens een plaatje te gebruiken! Eigenlijk best heel leuk om te doen. De sfeer op deze foto sprak mij gelijk aan (één van mijn favoriete bloemen) en ik kon het goed combineren met het prachtige papier van First Edition (Sweet Owl). 


Ik heb achter het plaatje ribbelkarton gedaan en deze 'slordig' wat wit geschilderd. Ook heb ik rond het plaatje weer een spiral stamens gedrapeerd nadat ik het eerst heb uitgetrokken. Deze zijn namelijk prima te buigen ;-) De grote bloemen heb ik zelf gemaakt, maar daarbij heb ik nog witte roosjes gedaan en een swirl van Paper Art van Dutch Doobadoo.

Eigenlijk heb ik mijn kaart heel rustig en sereen gelaten, dat was namelijk de sfeer die ik persoonlijk uit de inspiratie foto haalde. Ik ben super benieuwd wat jullie laat inspireren en met welke creaties jullie ons laten verrassen! Mijn lieve team-maatjes hebben ook weer zulke prachtige voorbeelden gemaakt!


Doen jullie allemaal weer gezellig mee met deze challenge? Jullie hebben tot 30 april de tijd om mee te doen en deze maand maak je kans op deze prachtige prijs:



Vergeet niet van het schitterende weer te genieten! 
Liefs Lotte

7 opmerkingen:

  1. Prachtig kaartje Lotte, ontzettend leuk gedaan met de uitgetrokken spiraal!
    gr. Karin

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Prachtig met al die witte bloemetjes!! Mooi bijpassende kleine bloemetjes heb je erbij gedaan. Het is net een schilderijtje geworden.
    Liefs Adriana

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Ik vind je kaart schitterend, zulke lieve zachte kleurtjes, een plaatje om te zien.
    Fijne dag, liefs Hanny♥
    http://tierelantijntjes.blogspot.nl

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Heel mooi gedaan Lotte! Liefs,
    http://littlecreass.blogspot.com/

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wat een mooie foto heb je gebruikt om je kaart te maken Lotte!
    Het is echt een mooi geheel geworden.
    Zorg er maar voor dat je het rustig aan blijft doen, voor de tijd die nodig is om voldoende te genezen!
    Liefs, Magda

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Zo'n supermooie vintagekaart, ik vind je zelfgemaakte bloemetjes ook nu weer zo geslaagd en passend bij de kaart. Heel mooi en stijlvol!

    Liefs,

    Lins

    BeantwoordenVerwijderen

Wat leuk dat je een berichtje voor mij achterlaat.
Ik lees ze met veel plezier!

Liefs Lotte