zaterdag 26 april 2014

April doet wat zij wil bij TFMC!

Oftewel... Alles mag bij deze challenge! Nou, dat is een makkie hé!? 


Ik ben dit keer eens aan het werk gegaan met een stempel wat ik al zo lang wilde doen! Maar wat er steeds maar niet van kwam.... Terwijl ik deze stempel aan het inkleuren was had ik het liedje van 'cowboys en indianen' in mijn hoofd van K3, LOL Dat is een liedje wat regelmatig te horen is in dit huis en waarbij de kinderen zich 'moeten' verkleden! Het enige wat nog een probleem geeft is dat onze dochter dan een cowgirl is... Dat klinkt vreemd voor hun! Dus hebben ze er de cowboy-girl variant van gemaakt. Tja, je moet het maar een naam geven hé?! Dat zijn fijne herinneringen voor later ;-)

Maar nu mijn kaart!
Deze Tilda is gestempeld met Memento; Rich Cocoa en ingekleurd met  Distress Ink


Rond het afdrukje heb ik stenen gemaakt met de Mask Art van Dutch Doobadoo - Bricks. Dit heb ik gedaan met embossing poeder van Papermania; Copper. Mijn mask heb ik eerst op het papier 'geplakt' met schilderstape. Vervolgens met Distress Embossing Ink over de mask en papier gegaan. Daarna kon ik de Mask weg halen en embossingpoeder over de bricks strooien. Nadat ik het overtollige eraf had geklopt kon ik met de heat-tool de poeder die op de embossing inkt blijft zitten verhitten waardoor er een mooi laagje ontstond!


Het papier heb ik gecombineerd uit twee pakjes. Namelijk uit het pakje van Wellington en het blokje Curiosity Corner van DoveCraft. Uit dit laatste komen alle leuke labels en klokje die je rechts van de stempel ziet en het boek-papier wat je links ziet. Die heb ik uitgestanst met een Collectable van MD - Tab with Text.


Ik heb nog gebruik gemaakt van de Big Die; Weathered Clock van TH en de Big Die; Gadget Gears. Rechts nog een stansje van MD - Vintage Ornament 3 en de bloem is gemaakt met Doohickeys van Magnolia met een grote bloem; ook van Magnolia. 

Natuurlijk mocht het stoere metaal niet ontbreken!!! Ik heb net als de bedel van het hobbelpaardje gekozen voor rood koper. De grote driehoek zie rechts boven. Een stoere sleutel rechts onder met een klein roosje er naast. En boven op het afdrukje de super lieve bloemetjes met een mini pareltje erin.



 Als laatste afwerking heb ik nog Kraft Gears van Dutch Doobadoo gebruikt, kant van MD en twine.

Doen jullie allemaal mee met deze challenge? Maak een kaart met je favoriete Tilda of Edwin, of juist een stempel die je 'eindelijk' kan gebruiken zoals ik, HIHI en link deze op ons challenge-blog! De sponsor van deze challenge is:


Iedereen nog een heel mooie weekeinde toegewenst. 
Liefs Lotte

13 opmerkingen:

  1. Wat een prachtige creaties met deze leuk magnolia, enne ga maar lekker door hoor met dat gezellige freubelwerk.
    Een heel fijn weekend.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat een schitterende kaart Lotte, ik vind hem supermooi.
    Groetjes van Anita

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Hij is weer schitterend Lotte, je hebt er weer een prachtige kaart van gemaakt met allemaal mooie, bijpassende details, dat kun je wel aan jou overlaten, je hebt er talent voor hoor.
    Fijn weekend, liefs Hanny♥
    http://tierelantijntjes.blogspot.nl

    BeantwoordenVerwijderen
  4. wat mooi ingekleurd. prachtige kaart.

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Gho Lotte wat een prachtige kaart is dit geworden. Grtjs Patrice

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Oh Lotte, wat is je kaart super mooi geworden, nu zit ik ook met dat liedje in mijn hoofd he :-) Ik vind dat je radertjes uitstekend gewerkt hebben want alle embellishments zitten weer waar ze horen. Ook vind ik je copper-stenen achtergrond zo goed gelukt. Heel mooi!!!

    Liefs en gefeliciteerd met je magnolia-prijs!!!

    Lins xxx

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Een supermooie, gave en heeeeeeeeeeeeeeeele stoere kaart Lotte en toch is het nog steeds een sweet een "cowboy-girl"kaart.....hiihihi!! je hebt weer allerlei prachtige details gebruikt. Een genot om naar te kijken.
    Liefs, Nicole

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Dat worden inderdaad mooie herinneringen later :) ! Trouwens weer een prachtige kaart! Mooie kleurtjes en Tilda is zoals steeds weer prachtig ingekleurd! Liefs,
    http://littlecreass.blogspot.com/

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Knap Lotte zoals je er zowel een stoere als lieve kaart van hebt weten te maken. Mooi effect geeft deze manier van stempelen en inkleuren en dan die stoere metalen details erbij...gááf. Het was weer een feestje om langs te komen en mij hoef je niet met een lasso binnen te halen hoor, LOL...lieve groetjes miranda

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Wat een super stoere kaart zeg, heel erg mooi, nog gefeliciteerd met je bloghop prijs liefs Janny

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Ongelooflijk mooi is je kaart weer geworden meis! Schitterend en wauwwww jij ook gewonnen met de bloghop zag ik! Alsnog van harte! Ik had de vorige hop gewonnen en was zo blij met mijn goodies hihihi. Lieve groetjes, Chantal

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Owww, deze had ik ook nog niet eens gezien. wat heb je prachtig met die bijzondere kleuren gewerkt opdeze kaart! Het past allemaal geweldig met je schitterende details!
    Liefssss Adriana

    BeantwoordenVerwijderen

Wat leuk dat je een berichtje voor mij achterlaat.
Ik lees ze met veel plezier!

Liefs Lotte