vrijdag 1 maart 2013

Challenge bij AnMaCreatief!

En dit is mijn tweede bericht van vandaag!

Ook de challenge van AnMaCreatief is vandaag weer begonnen en deze keer hebben wij een hele leuke challenge, namelijk vlinders! Je kan denken aan papier, stansjes, stempel, emblishments, etc. Genoeg mogelijkheden om mee te doen dus!


Ik heb op mijn kaart een record aan vlinders gemaakt geloof ik, lol

Om te beginnen mijn stempel. Deze stempeltjes zitten in een stempelset van Daisy en Dondelion en met meerdere stempeltjes heb ik dit geheel gemaakt!


Zij is gestempeld met Memento; Rich Cocoa en ingekleurd met Distress Ink:
Achtergrond - Stormy Sky
Gras - Peeled Paint


De vorm van de kaart is gemaakt met een Go Kreate mal, ja ik ben bang dat jullie deze vaak zullen zien de komende tijd ;-) Het papier is van First Edition - Dreamcatcher. De tekst is een patroon uit een boekje gemaakt in kruissteek met doorlopend borduurgaren van Gütermann. Achter het afdrukje zit ribbelkarton van Joy! Rechts heb ik de stans van TH gebruikt; On the Edge Die Butterflight en de losse vlindertjes zijn ook van TH; Movers and Shapers - mini butterflies set. Op de vlinders heb ik met een perlenpen stipjes gemaakt en in het midden een roosje geplakt. Verder heb ik nog verbandgaas vanachter het afdrukje gebruikt. En met de Postcard stempel van Magnolia details aangebracht.

Links zie je twee mini-tags. Die heb ik gemaakt met een Bigz Die van TH; Tiny Tabs & Tags uit Kraft. Hieraan heb ik Kreukellint wit (op kleur gebracht met DI - Dusty Concord) aan gestrikt met een stukje kant en aan een stukje twine heb ik filigraan vlinders gehangen.

De teksten op deze tags heb ik gemaakt met de stempelset van Papermania; Botanical Print. Ik heb ze gestempeld met Distress Embossing Ink, daaroverheen embossingpoeder Lilac en met de heat-tool verhitten. Kijk hoe mooi gedetaileerd de stempel nog te zien is! Dat had ik zelf eigenlijk niet verwacht, lol. De kleur van de embossingpoeder komt niet zo goed tot zijn recht doordat ik het op Kraft heb gedaan. Op wit papier is het echt mooi lila! Maar dit effect vond ik wel erg leuk voor een keer ;-)


En zo is de kaart dan wanneer de labels eruit zijn!


Doen jullie weer gezellig mee met deze leuke challenge?
Je kan je creatie plaatsen tot 31 maart, 22.00 uur.
En met deze challenge kan je deze prachtige stans van Joy! winnen.


Met deze kaart wil ik ook nog graag meedoen met de volgende challenges:
Addicted to Stamps - Use Kraft
Top Tip Tuesday - Tag you're it!

Bedankt voor jullie bezoekje en ik wens jullie een heel fijn weekeinde toe!
Liefs Lotte

22 opmerkingen:

  1. Daar ben ik weer, wat is deze ook weer mooi........kwijl. Ik vind het echt een schatje, zo mooi die kleurencombinatie, lekker veel erop te zien en dan dat woord geborduurd, schitterend, ik geniet hiervan.
    liefs Hanny♥

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Prachtig Lotte!! Mooie details, super.
    Fijn weekend, liefs Karin

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wowwww wat een snoepie!!!! Schitterend...
    Liefs Joke

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wat een mooie kaart, vlinders zucht.

    Liefs Cathalijne.

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wow zo mooi weer!Prachtig die kleuren!
    Liefs,

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Wauw wat een prachtig kaartje lotte!

    Lieve groetjes Marja.

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Ze ziet er fantastisch uit Lotte! Knap van kleur en de vlindertjes zijn schitterend!
    Liefs
    Christine

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Wauw Lotte....deze is ook prachtig!

    BeantwoordenVerwijderen
  9. This is so gorgeous, what a cute card. thanks for joining us at Addicted to stamps challenge. Teresa xx

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Geweldig mooie kaart!

    groetjes, Ellen

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Your card is so beautiful, lovely colours and adorable image - love the design too!
    Thanks for joining in the kraft challenge at ATSC this time!
    Hugs Kjersti:)

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Supermooie kaart Lotte, er is altijd zoveel te zien en je hebt alles zo mooi gecombineerd! Die tags vind ik ook zo mooi. Weer superknap zoals altijd!

    Dikke knuffel,

    Lins

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Wauw wat gaaf gemaakt weer Lotte enne ik vind hem gaaf hoor die mal van Go kreate dus mag je nog wel vaker gebruiken ;-)
    Je kaart hieronder is ook super, goed bezig!

    Groetjes Tineke

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Wat een heerlijke kaart heb je gemaakt! Wat heb je het paars ook geweldig goed verwerkt en het lint zo mooi op kleur! Tja, daar heb ik me dus de tijd nog niet voor gegunt...De vorm van de kaart past wel perfect bij de vlinders! Die tags zijn super, schitterend al je details!!!
    Liefs Adriana

    BeantwoordenVerwijderen
  15. A beautiful card, a lovely shape and great tags. Thanks for joining Top Tip Tuesday. Elaine

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Wat verwen je ons toch weer Lotte!!! Je kaart is schitterend met al die prachtige details en embellies!!! Gewoon genieten hier achter mijn laptoppie!! Liefs, Nicole

    BeantwoordenVerwijderen
  17. Hoi Lotte , wat een ongelooflijk mooie kaart is dit !! Ik houd enorm van vlinders ; het kunnen mij er niet genoeg zijn. Er zoveel moois te zien op je kaart. Gaaf dat borduursel. Liefs , Christa.

    BeantwoordenVerwijderen
  18. Een super mooie kaart! Een leuk model en mooie kleuren en zoveel mooie details. Een kunstwerkje!! groetjes, Marlies

    BeantwoordenVerwijderen
  19. Hi hun... seems there is more than one having trouble getting messages to me on my Fashionista gmail account... please email me at APawSpa@aol.com

    Thanks... Rina :)

    BeantwoordenVerwijderen
  20. Super leuk jouw tag kaart! Inderdaad een hoop vlindertjes, maar van vlinders heb je nooit genoeg! Heb ze ook in overvloed en nog zijn er vlinders die ik toch echt nog toe moet voegen aan mijn voorraad stempels en stansen. Groetjes!

    BeantwoordenVerwijderen

Wat leuk dat je een berichtje voor mij achterlaat.
Ik lees ze met veel plezier!

Liefs Lotte