vrijdag 10 augustus 2012

Easel-kaart Forever Friends - 2

Ook het tweede easel-kaartje heb ik klaar.
Door het andere papier lijkt het toch wel heel anders!
Persoonlijk ben ik niet zo dol op deze harde kleurtjes,
maar voor wie het kaartje is, is helemaal dol op dit papier.
Toch heb ik het iets rustiger gehouden...

Deze lieve stempel komt uit de Clearstampset
Maar in het roze is hij ook super leuk ;-)

Ik heb het gekleurd met Derwent Coloursoft Pencils:
150-180-530-560-590

De materialen voor deze kaart zijn:
- Design papier (merk staat niet op het scrapvel)
- 2 Cherry Blossom (cerise/roze)
- Doohickey van Magnolia
- Creatable van MD (vlindertjes)
- Kant
- Wondgaasje


Ik moet nu nog één zo'n kaartje maken,
maar die word wel weer wat rustiger van kleur!

Leuk dat je weer langs bent geweest.
Ik waardeer jullie bezoekje en reacties enorm!
Liefs Lotte







9 opmerkingen:

  1. Wat een prachtige kaart Lotte.

    Liefs Riet.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Hoi Lotte,
    Wat een schitterende kaart is dit.
    Inderdaad wat donker van kleur maar oooo zo mooi.
    Smaken verschillen en als je weet wat de smaak van de ontvanger is, probeer je daar toch een beetje rekening mee te houden.
    Ik ben benieuwd naar de volgende.

    Liefs, Sieta

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wauw wat een prachtige kaart heb je gemaakt!! Wel erg mooi van kleur hoor!! Echt heel mooi!!
    Groetjes Elise

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wow wat een schitterende kaart Lotte, ik persoonlijk vind de kleuren wel heel gaaf en je hebt het mooi opgelost zo, complimenten.

    Groetjes Tineke

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Hallo Lotte,
    Prachtig gedaan en ik vind het heel mooi in die kleuren!
    Liefs
    Christine

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Prachtige kaart, ik vind hem in deze kleuren ook erg mooi.

    Groetjes Ans

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Lieve Lotte,

    wat heb je weer een prachtexemplaar gemaakt. Zo mooi in die donkerroze tinten...schitterend kaartje met superdetails zoals dat wondgaasje achter dat hartje, de bijpassende bloemetjes en dat vlindertje.

    Dikke x,

    Lins

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Ik vind je kaartje super!!! Mooie kleuren en wat is die Teddy toch lief!
    Groetjes, Karin

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Hoi Lotte, wat een mooi kaartje. Helemaal geweldig.

    Liefs Cathalijne.

    BeantwoordenVerwijderen

Wat leuk dat je een berichtje voor mij achterlaat.
Ik lees ze met veel plezier!

Liefs Lotte