maandag 21 mei 2012

cadeau tasje


Genieten jullie ook allemaal zo van het mooie weer?
De kinderen zijn niet meer uit de zandbak weg te denken
en ook het water moest er weer bij komen.
En wat wil een kind dan nog meer?!

En wat super leuk dat ik weer wat volgers erbij heb gekregen!
Dat vind ik toch weer een groot compliment.

Nu even mijn tasje die ik heb gemaakt.


Deze kraft-bag hadden de kinderen gekregen op de camping
en ik zag het gelijk helemaal zitten om die eens te 'pimpen'.
Het is precies zo'n mooi maatje waar je wat stempelafdrukjes,
stansjes en leuke freubels in cadeau kan doen.
En dat heb ik dus gedaan voor mijn lieve Blog-vriendin Karin.
Zij is afgelopen zondag weer een jaartje ouder geworden,
en daar hoorde een 'cadeautje' bij.

Deze Tilda heb ik weer ingekleurd met de Distress Ink.
Het is nog veel oefenen hoor! Maar ik heb er enorm veel plezier in.


Haar/schoenen:  Antique linen, Walnut stain
Jurkje/haarband/sokjes: Victorian velvet
Steentjes:  Vintage foto
Achtergrond:  Antique linen

Met hemelvaart waren wij op familie-bezoek,
en daar heb ik dit tasje gemaakt.
Natuurlijk was ik de helft vergeten van wat ik wilde gebruiken.
Dus met beperkte middelen is dit uiteindelijk
toch nog tot stand gekomen.
Ook de foto-kwaliteit is niet geweldig... Sorry daarvoor!

Het papier is van MME - Lost & Found.
Jammer dat het papier zo dun is, want het design vind ik zo mooi!
Alle randen heb ik bewerkt met Distress ink - Walnut stain.
Het stempeltje heb ik uitgestanst met een nestabilitie - label four.
De bloemen en hekje zijn Doohickeys.
In de bloemen zitten twee cherry blossom (koffiebruin)
en ik heb drie rozenknopjes gebruikt, zo mooi!
Op de filigraan rechts heb ik twee roosjes gemaakt (vintage bruin).
En bij de bloemen heb ik nog een filigraan-vlinder gemaakt,
deze zet ik vast met mini-brads.
Dan nog twee vlindertjes gemaakt met een Creatable van MD,
en daar moest ik het mee doen, lol!


Aan de achterkant van het tasje heb ik een Kraft tag
gehangen met een satijnlint.
Daarop zit een stempel van Tim Holtz.


Ze heeft het tasje goed ontvangen,
toch altijd even spannend wanneer het via de post moet...
En ook nog optijd!

Ter ere van de verjaardag van haarzelf en haar dochter
geeft ze nog een mooie candy weg.
Je kan hier nog aan meedoen tot het einde van deze maand.

Iedereen nog een fijne avond toegewenst!
Liefs Lotte


12 opmerkingen:

  1. Hoi Lotte,
    Wat een superleuk cadeautasje heb je gemaakt voor je blogvriendin. Ik kan me voorstellen dat ze er erg blij mee is.
    Groetjes Mirande

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat een prachtig tasje Lotte.

    Liefs Riet.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat een supermooi tasje Lotte, echt heel mooi gemaakt en top dat het goed is aangekomen ;-)

    Groetjes Tineke

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Schitterend gemaakt zeg, gelukkig dat het goed is aangekomen, het had zo zonde geweest als het was beschadigd.
    Lieve groetjes,Plony.

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wat heb je dat tasje super leuk versierd zeg, ziet er heel mooi uit!!!

    gr. arjette.

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Een heel mooi tasje, prachtig gemaakt!
    Groetjes van Jacqueline

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Hoi lieverd, nou ik kan niet zien hoor dat je niet genoeg freubelspullen bij je had. Je tasje is weer prachtig gepimpt. Fijn dat het goed is aangekomen (je weet maar nooit met die post). Dikke kus, Helen

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Hoi Lotte,

    Wat een leuke stempel heb je weer gebruikt. Zo'n tasje is altijd leuk om te krijgen.

    Liefs Cathalijne.

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Lieve Lotte,
    Wat ben je toch ook een schat! Ik geniet elke dag van je tasje en heel eerlijk: ik zie niet dat je het met "beperkte" middelen heb gemaakt hoor! Ontzettend tof dat je mijn candy ook nog noemt!! Ik zou je bijna in een doosje (tasje) willen doen ;D
    Lieve groet, Karin

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Schitterend tasje en het label erbij is ook erg leuk.
    Groetjes Babette

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Hoi Lotte,wat een lief tasje is dat geworden,erg mooi gemaakt,ik vind dat je heel mooi inkleurt,groetjes Miranda

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Leuk zeg! Dat warme weer zijn we alweer zowat vergeten... Dat jij het voor elkaar krijgt om zoiets moois op familiebezoek te produceren...
    Ik klets te veel:-)
    Liefs Adriana

    BeantwoordenVerwijderen

Wat leuk dat je een berichtje voor mij achterlaat.
Ik lees ze met veel plezier!

Liefs Lotte