woensdag 1 februari 2012

Challenge 5 bij AnMaCreatief!

Weer een nieuwe maand
en een leuke challenge bij AnMaCreatief.

Deze maand bestaat de winkel AnMaCreatief 1 jaar,
en dat gaan we vieren!
Daarom is deze maand het thema 'feest'.


Mijn feestelijke kaart heb ik voor
mijn lieve vriendin Anne-Marije gemaakt.
Zo'n feestelijke maand is wel een kaartje waard!

Deze stempel van Magnolia leek mij wel toepasselijk.

Ik heb het gekleurd met Derwent Coloursoft Pencils:
180-210-280-520-530-550-560

Verder heb ik lekker veel spulletjes uit de webwinkel gebruikt!
- papier is van Papermania - Chatsworth
- roosjes (paars, lila, vintage bruin)
- satijnlint en kant van de markt
- cherry lynn kiwi doily
- nestabilities, doohickeys en creatables
- stukje steriel gaasje
- parelsnoertjes

De voorkant:

De binnenkant:

Met daarin een lekkere traktatie:

Het eindresultaat:

Kijk ook even bij mijn team-maatjes,
 wat een feestelijke kaartjes zij hebben gemaakt!

Doen jullie allemaal weer gezellig mee met deze leuke challenge?
Omdat het een feestmaand is zijn er dit keer 2 prijzen te winnen!
De eerste prijs word Random gekozen net als iedere maand,
daarmee kan je deze lieve stempel winnen:


De tweede winnaar van deze maand word door
het Design Team gekozen.
En wint deze geweldige stempel:


Ik zou deze maand zeker het blog van AnMaCreatief
in de gaten houden!
Want op 11 februari, wanneer de winkel 1 jaar bestaat,
is er een geweldige actie!
En vanaf de 12e komen er hele leuke aanbiedingen in de winkel,
om deze maand feestelijk te vieren!

Vieren jullie dit feestje met ons mee?
Je mag 3x meedoen.
Ik kan niet wachten om bij jullie te komen kijken!

Veel liefs Lotte

5 opmerkingen:

  1. wat een prachtig kaartje heb je weer gemaakt. En nu maar feesten!
    Dikke kus, Helen

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Je kaartje is prachtig geworden! het is echt feest met die traktatie erbij :) Ik zal zeker de 11e in de gaten houden. kan altijd wel wat leuks gebruiken toch hihi!

    Tot schrijfs!
    Groetjes, Karin

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Oh Lotte, je kaartje is zo mooi. Ik had de binnenkant nog niet gezien. Geweldig met die kleine smarties erin, zelfs de kleuren van deze kleine snoepjes passen bij de kaart! Knapperdeknapst :-)

    Lins xxx

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Lieve lotte,
    de kaarten worden steeds mooier!
    wat leuk met zo'n zakje met snoepjes, ga ik zeker een keer maken!

    liefs Cathalijne.

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Lieve Lotte,

    Wat een supercreatie is dit. Ik kan het weten, want ik heb hem hier in handen! Zo lief van je om hem naar mij te sturen.
    De kleuren zijn lekker vrolijk en alle details zijn prachtig. Kortom, een geweldig feestkaartje! Laat het feest maar beginnen. Ik heb er zin in... ;-)

    xxx Anne-Marije

    BeantwoordenVerwijderen

Wat leuk dat je een berichtje voor mij achterlaat.
Ik lees ze met veel plezier!

Liefs Lotte