donderdag 17 november 2011

Eindelijk stampavie!!!

Eindelijk weer een kaartje op mijn blog.
Het was nogal stil nietwaar?
Maar ik heb heus niet stilgezeten hoor!
Echter dit kaartje had ik vorige week al klaar,
en al wel geplaatst op het blog van AnMaCreatief.
Maar het kwam er steeds maar niet van om
het ook aan jullie te laten zien.


De stempel is dus van Stampavie - Autumn Fun!
Is hij niet super schattig?
En zo leuk om te kleuren!
Met al die prachtige herfstkleuren...

Ik heb het gekleurd met Derwent Coloursoft Pencils:
010-050-130-360-450-480-510-530-
590-600-610-620-630-640

 
Het designpapier komt uit een vintageblok.
Alle randen heb ik bewerkt met Distress ink - Vintage Foto.
Daar heb ik ook de tekststempel van MD mee gestempeld.
(de vage plekken maak ik door er eerst een beetje inkt van
de stempel weer te verwijderen voor dat ik deze stempel)
Ik heb gebruik gemaakt van Nestabilities,
Doohickey en  Creatables.
En natuurlijk uit de winkel van AnMaCreatief:
de Grannie (geel), de charm (aniek),
de asters (creme) en dew drops (licht bruin).


Bedankt voor al jullie lieve reacties iedere keer,
het is zo leuk om deze te lezen!
Ook zag ik dat er een paar volgers bij waren gekomen,
leuk dat jullie mijn blog de moeite waard vinden
om te volgen!

Denken jullie ook nog aan de Candy van AnMaCreatief?
Hij loopt nog tot het einde van deze maand.

Ook hebben er al heel veel mensen meegedaan aan
de challenge van deze maand,
zo leuk om alle blogs langs te gaan en de creaties te bekijken!
Maak je nu ook nog een kerstkaart?
Plaats hem er gerust bij en doe gezellig mee
met deze leuke challenge!

Iedereen nog een fijne dag gewenst!
Liefs Lotte



14 opmerkingen:

  1. Hoi hoi,

    wat een supermooi kaartje!!! Heb gelijk even rondgeneusd op je blog, wat een mooie kaartjes maak jij, ben gelijk volger geworden!!
    Bedankt voor je leuke reactie op m'n blog!

    gr. arjette.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Hoi Lotte,
    Prachtige kaart heb je gemaakt.

    Lieve groetjes Sieta

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat een mooie kaart is het geworden. Stempeltje is erg lief.
    Groetjes Babette

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Hoi Lotte, het blijft een schatje hoor! Had je al gezien dat we richting 40 deelnemers gaan; goed he. Liefs, Helen

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wat een mooi en lief kaartje.

    Groetjes Ans

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Wat een leuke kaart heb je gemaakt Lotte, mooie kleurtjes heb je gebruikt!

    Groetjes Tineke

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Hey snoes,

    je wist het al maar ook ik vind dit een echt superschatje. Dat we nog lang van ons team mogen genieten he :-)

    Groetjes,

    Lins x

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Super mooi kaartje Lotte! Trouwens alles wat ik zie vind ik wel erg leuk hihihi. Ben volger geworden en zal zeker vaker terug komen.

    Groetjes Corine

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Wat een poeppie, die stempel. Prachtige kaart, Lotte.
    Liefs, Nicole

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Wat een schitterende kaart Lotte,lief die stempel,mooi ingekleurd.
    Mooi papier gebruikt.

    Liefs Riet.

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Wat een supergave creaties maak jij, ik ga volger worden hoor, leuk. Groetjes,Plony

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Wat een schattige stempel zeg, heel mooi in dat craft. Ben via via op je site gekomen..prachtige kaartjes staan erop. Tot de volgende keer! xoxoAnnette

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Wat een leuke stempel heb je gebruikt. Ook de kleuren van je kaartje zien er mooi uit. Super!!

    Groetjes Inge

    BeantwoordenVerwijderen

Wat leuk dat je een berichtje voor mij achterlaat.
Ik lees ze met veel plezier!

Liefs Lotte