maandag 13 juni 2011

Geboorte kaartje: Eva-Lotta

Mijn vriendin is bevallen van een gezonde dochter.
Na drie jongens zit ze nu op een dubbele roze wolk!
Het kaartje dat ik voor haar heb gemaakt is echter niet roze...
Ze heeft een puur Hollands babykamertje gemaakt
en dus kon ik het niet laten
om ook met dat thema een kaartje te maken.


Op de voorgrond heb ik een plaatje geplakt van Marianne design.
Twee kleine rode 'Grannies' met een roosje van
 AnmaCreatief (vintage blauw)
maakt het toch een beetje meisjesachtig.
De achtergrond van het kaartje is mooi donkerblauw papier
en daarop heb ik met een kruissteek
een decoratiepatroon geborduurd.
Het borduur patroon is ook van Marianne Design en komt
 uit het boekje 'kaarten uit ScandinaviĆ«'.

Nog een fijne dag!
Liefs Lotte

1 opmerking:

  1. Wat een originele babykaart. Mooi met die kruissteekjes. Jouw oma haakt ook van die leuke Grannies... Handig he, die oma's.
    xxx Anne-Marije

    BeantwoordenVerwijderen

Wat leuk dat je een berichtje voor mij achterlaat.
Ik lees ze met veel plezier!

Liefs Lotte